Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Parduotuvė naudoja tiek būtinuosius (svetainės veikimą užtikrinančius ar naudojimąsi ja palengvinančius) slapukus, tokius kaip filtravimo nustatymų ar prisijungimo prisiminimo, tiek ir analitinius slapukus. Mes nenaudosime ir jokiai trečiajai šaliai neleisime naudoti statistinės analizės duomenų tam, kad atsektų ar rinktų bet kokią informaciją, leidžiančią nustatyti šios svetainės lankytojų tapatybę. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų įdiegimu ir naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos – slapukų politikoje.

NEMOKAMAS PRISTATYMAS NUO €70

NET 20 000 PREKIŲ MOTERIMS

14 DIENŲ GRĄŽINIMO GARANTIJA

Prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas ir keitimas

 

Per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos Jūs galite įsigytą prekę:

1.     Keisti į kitą dydį;

2.     Keisti prekę į kitą prekę;

3.     Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

*Svarbu! Pristatymo kaina, bei Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos. Gamykliškai pažeistų, brokuotų prekių grąžinimo/keitimo išlaidas kompensuojame mes.

 

Prekių grąžinimas ir keitimas

 

Per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos Jūs galite įsigytą prekę:

  1. Keisti į kitą dydį;
  2. Keisti prekę į kitą prekę;
  3. Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

 

*Svarbu! Pristatymo kaina, bei Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos. Gamykliškai pažeistų, brokuotų prekių grąžinimo/keitimo išlaidas kompensuojame mes.

 

Grąžinimo būdai

 

Prekes galite grąžinti arba keisti kitomis jas išsiuntę paštu mūsų adresu.

 

 

Kokios būklės prekes galiu grąžinti?*

 

Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

1. Prekės nebuvo dėvėtos (iškvėpinti, pudra ištepti rūbai laikomi dėvėtais);

2. Prekės turi būti Pirkėjo nesugadinta t. y. neišplyšusios siūlės matuojantis akivaizdžiai per mažą dydį arba ištrūkusios sagos ir kt. ;

3. Prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos t. y. nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesugadintos avalynės dėžės ir kt.;

4. Prekės nepraradusios prekinės išvaizdos t. y. turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos;

5. Kiekviena prekė turi būti įdėta atgal tik į tą patį skaidrų maišelį, kuriame buvo įpakuota.

 

*Jei prekė neatitiks šių sąlygų, ji bus siunčiama atgal pirkėjui ir pinigai grąžinami nebus.

 

Prekių grąžinimas/keitimas

 

Norėdamas grąžinti prekę, Pirkėjas turi PILDYTI GRĄŽINIMO FORMĄ .

 
Kai Pirkėjas užpildo ir pateikia prekių grąžinimo formą, jam atsiunčiamas laiškas su tiksliu adresu grąžinimui, bei kita reikalinga informacija, į Pirkėjo nurodytą el. pašto dėžutę. Jei užpildžius formą per 24 valandas, negavote automatinio pranešimo į savo el. pašto dėžutę, prašome susisiekti su mumis el.paštu info@brandland.lt.

 

Pirkėjas, išsiuntęs grąžinamą prekę, turi informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@brandland.lt, bei būtinai nurodyti išsiųstos siuntos registracijos numerį.

 

Pardavėjas įsipareigoja per 3 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo įsitikinti, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus ir, jei prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, grąžinti pinigus į mokėtojo arba Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.

 

Jei grąžinama prekė neatitinka grąžinimo reikalavimų, ji yra grąžinama atgal Pirkėjui prieš tai informuojant Pirkėją el. paštu ar skambučiu.

 Kada atgausiu pinigus?

 

Pinigai grąžinami per 1-14 darbo dienų į kliento banko sąskaitą, iš kurios buvo daromas užsakymo apmokėjimas. Jeigu mokėjote atsiimant prekes kurjeriui arba paštomate, grąžinimo akte nurodykite banko sąskaitą į kurią pageidaujate grąžinti pinigus.

Skundų/ginčų sprendimas

 

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į Brandland.lt informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@brandland.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu Brandland.lt atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ . 

 

Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą:  http://ec.europa.eu/odr/.

 

Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.